Parhaat Sähköpostimarkkinointipalvelut

Parhaat Sähköpostimarkkinointipalvelut

sähköpostimarkkinointi

Lähes jokainen sähköpostimarkkinointialusta lupaa saman asian: suuren toimitettavuuden, intuitiiviset työkalut, suunniteltavat mallit ja hyödyllinen raportointi, jotta voit hyödyntää kaikkia lähettämiäsi sähköpostiviestejä.

Perustasolla olet todennäköisesti tyytyväinen mihin tahansa vaihtoehtoon – ja tämä on taso, johon keskityn tässä tarkastelussa. Tiedän, että jokaisella palvelulla on omat fanittajansa, jotka varmasti kertovat teille, että tämä on paras ja toiset eivät pääse lähellekään – minä paloittelen tässä artikkelissa kaiken sinulle.

Miksi luottaisit minuun?

Olen käyttänyt markkinointi- ja sähköpostikampanjoita konsultteina vuosia sekä itsenäisesti että markkinoinnin johtajana analytiikan käynnistyksessä. Tätä tarkastelua varten katsoin parhaita sähköpostimarkkinointipalveluja ja huomasin, että kyllä, he toimittavat kaikki sähköpostiviestit luotettavasti, tekevät massiivisten listojen hallinnan helpoksi ja lähettämällä sähköpostiviestejä intuitiivisemmiksi.

4 Parasta sähköpostimarkkinointipalvelua aloittaville

Nämä ovat parhaat kohteet yrityksille, jotka aloittavat sähköpostimarkkinointia:

  • Mailchimp – Paras aloittelijoille
  • Mailjet – Paras reaaliaikainen yhteistyö
  • ConvertKit – Paras työnsujuvuus
  • GetResponse – Hyvä budjettivaihtoehto

Jos olet uusi sähköpostimarkkinoinnin parissa, Mailchimp on ehkäpä paras palvelu aloittaa. Sen sähköpostimallit ovat suorastaan upeita. Kaikissa työvaiheissa on hyödyllistä ja helpottavaa ​​tietoa onnistuneen kampanjan luomiseen. Ja lähes kaikki sen raportointi, testaus ja työkalut ovat ilmaisia ​​Forever Free -suunnitelmassa. Saat enintään 2 000 tilaajaa ja 12 000 sähköpostiviestiä kuukaudessa kyseiseen hintaan. Kun kasvat liian suureksi ilmaispalvelun rajoihin nähden, se ei ole ongelma: Mailchimpin hinnoittelu on kilpailukykyinen: 15 dollaria kuukaudessa, kun siirryt 500 tilaajalle; 20 dollaria, kun olet yli 1000; 50 dollaria jopa 5 000: een.

Seuraavaksi Mailjet: hämmästyttävänä se on ainoa sähköpostimarkkinointiohjelma, jossa on reaaliaikainen yhteistyö. Kun on useita osastoja, jotka haluaisivat painaa kampanjaan, se voi sekaisin melko nopeasti: suunnittelu ja kopiointi ja kauppatavara sekä tusina muuta ihmistä, jotka yrittävät lähettää palautetta ainoalle sähköpostimarkkinointimiehelle. Mailjetin kanssa tämä ongelma on ratkaistu. Voit saada kaikki työntekijäsi jakamaan saman sähköpostin rakentan ja tehdä yhteistyötä. (Pidän myös Mailjetista, jos olet tottunut yhteistyöhön reaaliaikaisesti yhden tai kahden liikekumppanin kanssa. Tämä voi hidastaa sinua kun hyppäät sisään ja ulos editorista Mailchimpissa tai muussa ohjelmistossa.) Päästäksesi yhteistyöelementtiin, sinun täytyy kirjautua Premium-suunnitelmaan, joka alkaa 18,86 dollarista kuukaudessa vuosilaskutuksella tai 20,95 dollaria kuukaudessa. Jos valitset Mailjetin, suosittelen päivitystä maksulliseen versioon.

Edistyneempien käyttäjien, jotka haaveilevat monimutkaisista automatisoiduista sähköpostin työnkuluista ja vahvoista seurantajärjestelmistä, tulisi ottaa käyttöön ConvertKit sähköpostimarkkinointia varten. Sen työnkulun rakentaja on helpoin käyttää: voit visuaalisesti kartoittaa sähköpostikampajasi lähettää ja muokata sähköpostiviestejä näissä virroissa saumattomasti. Sen sijaan, että napsauttaisit edestakaisin työnkulun muokkaamisen ja jokaisen sähköpostin muokkaamisen välillä, voit muokata niitä kaikki yhdestä tilasta: työnkulku yksinkertaisesti liukuu sivulle, kun muokkaat sähköpostia ja dioja takaisin, kun olet valmis. On syytä huomata, että ConvertKitin mallit ovat tarkoituksenmukaisesti karvalakkimallisia ja se on helposti kallein alkuun aloittaville sähköpostimarkkinointipalveluille. Suunnitelmat perustuvat tilaajasi lukumäärään: 29 dollaria kuukaudessa enintään 1000; 49 dollaria jopa 3 000; 79 dollaria jopa 5 000: een. Jos asut työajastasi suurimman osan tässä ohjelmistossa, se on kuitenkin ehdottomasti sen arvoista.

Jos sinulla ei ole suurta budjettia, mutta rakastat visuaalisen työnkulun rakentajaa ja vahvaa seurantajärjestelmää, harkitsisin GetResponsea. Työnkulun työkalu on helppokäyttöinen, ei ehkä yhtä luonteva kuin ConvertKitin, mutta puoleen hintaan – 15 dollaria kuukaudessa 1 000 tilaajalle; 50 dollaria 5 000: lle – se saattaa olla hyvä vaihtoehto tiukemmalle budjetille.

Jos sinulla on jo kokemusta sähköpostimarkkinoinnista, tässä tarkastelussa ei ole juurikaan hyödyllistä infoa sinulle. Keskisuurille tai suuremmille B2B-yrityksille, jotka tarvitsevat syvää Salesforce-integraatiota, suosittelen Marketoa. Jos sinulla on insinööri, jonka kanssa voit työskennellä ja haluat kirjaimellisesti rajattomat mahdollisuudet, tulet tykästymään SendGridistä. En mene syvälle SendGridiin tässä oppaassa, koska se ei ole välttämätöntä astuessasi sisään sähköpostimaailmaan, mutta käytämme sitä itse suuremman skaalan markkinoinnissa.

Suoraan sanottuna et voi mennä väärään melkein minkä tahansa sähköpostimarkkinointiohjelmiston kanssa – tosin ainoa, jota en suosittele kellekään, on Infusionsoft. Mielummin myisin toisen kivekseni ennenkuin lähtisin tarkastelemaan kokemusta tämän softan kanssa…

Mailchimp

  • Paras aloittelijoille
  • Hyvät ominaisuudet ilmaisessa versiossa

Jos etsit vapaata tai freemium-tuotetta, Mailchimp on hyvä paikka aloittaa. Kuten FastCompany sanoo, Mailchimp on luultavasti suurin nimi freemium-luokassa. Pääset lähes kaikkiin Mailchimpin ominaisuuksiin pudottamatta luottokorttitietoja.

Mailchimp on helppo tapa astua sähköpostimarkkinoinnin maailmaan. Kun selaat ja rakennat vuorovaikutuksiasi, Mailchimp toimii miellyttävänä, hyödyllisenä työkirjana, jossa on pro-tason vinkkejä, parhaita käytäntöjä ja optimointivihjeitä, jotka odottavat sinua jokaisella työprosessin osa-alueella. Nämä vinkit auttavat sinua nostamaan tulostasi. Älä vain lähetä kuittiä, kertoo Mailchimp, lähetä myös ehdotuksia muille tuotteille, joita he saattavat haluta lisätä tilaukseen! Mailchimpin näkökulmasta et lähetä sähköpostia, vaan sinulla on vuorovaikutus sähköpostisi vastaanottajan kanssa: se ei ole hylätty ostoskori, se  on osoitus syvästä kiinnostuksesta tuotteeseen ja mahdollisuus saada vastaanottaja häkeltymään tuotteesta! Olemme samaa mieltä.

Leena Garcia

Jätä kommentti